Rynek Gier Audio w 2015 Roku

Dodany 8 stycznia 2016
68 komentarzy

O tym, co w świecie dźwiękowej rozrywki wydarzyło się w minionym roku opowiada Tomasz Tworek.

Pliki do pobrania :

Pobierz plik z audycją: Rynek Gier Audio w 2015 Roku

Ten podcast był pobierany 4600 razy

Komentarze

  • wredny pisze:

    do gier prezentowanych w tym odcinku jakoś nie miałem szczęścia w angell gifft mój antywirus kis2016 wykrył szkodliwe oprogramowanie a konkretnie w pliku AG EXE ostał mi się ino AG.DATA blind legend sprawiła mi inną przykrą niespodziankę otóż nie udało mi się nawet przejść samouczka po kilku nie udanych próbach tylko cykady na Cykladach i restart no cóż morze ktoś będzie miał więcej szczęścia linki po niżej https://www.audiogames.net/db.php?id=Angel+gift&submit=submit oraz https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dowino.ABlindLegend&hl=pl

  • mojsior pisze:

    Co do gry dla systemu ios miindsight to informuje że jest już dostępny w polskim appstorze.
    Co rytmicznej gry jeum, o której była mowa, to jest już wersja w sklepie google dla androidowców niestety wszystkie neni tej gry są dla nas niedostępne, na wersje dla systemu ios trzeba poczekać.

    • Blejd pisze:

      Mam do ciebie pytanie. Ponoć grałeś i przeszedłeś blind legend. Jest tam jedna rzecz która mnie denerwuje nie rozumiem do końca co mówi do mnie ala samouczek. Po wydarzeniach na moście gdy blejk zabił tego gościa most się pod nim zarwał. obudział się dwa dni później i teraz dochodzi do walki z wodnymi potworami podczas niej potworek odchodzi na dystans i nie można go siec jak w takim razie bronić się przed jego ciosami skoro uszczypnięcie ekranu nic nie daje a jest to jedyna zasłona jaką narazie znam. Fajnie by było gdybyś odpowiedział mi na to pytanie.
      Pozdro

  • słuchacz pisze:

    Witam serdecznie, fajnie, że o grach można się czegoś dowiedzieć.
    Cieszę się Lirinie, że kontynuujesz robienie podcastów.
    Fajnie z twojej strony, że masz w planach powtórny podcast o bokurano trójce.
    Mam taką sugestię, że mógłbyś wyjaśnić zasadę działania platform.
    Z doświadczenia wiem, że to może być irytujące.
    Oile znalezienie kamerą nie sprawia problemu, otyle dostać się na platwormę nie wystarczy skoczyć w lewo bądź w prawo.
    Z tego, co udało mi się przeczytać, to platformy są pływające i znajdują się w powietrzu.
    Mie wiem, czy to jest błąd, ale zauważyłem, że na przykład jak jestem na pozycji 6 0 to po zrobieniu kroczku w prawo według mnie powinno być 7 0, a nie 0 7.
    Myślę, że jak się tego nie rozumie to można się zniechęcić, a uważam, że gra nie jest tego warta, a pewne wskazówki mogą pomóc.
    Osobiście jestem na 2.2 i przyznam szczerze, że nie ogarniam platform.
    Pozdrawiam serdecznie.

  • patrykuss12 pisze:

    Witam serdecznie. bardzo się cieszę, że kolejny rok na rynku gier audio został podsumowany. Mam nadzieję, że coroczne omawianie rynku gier dostępnych dla nas jest, albo będzie tradycją na łamach tyflopodcastu i tyfloradia. Naprawdę dziękuje, że kolejny raz mogłem posłuchać profesjonalnych opinii, ciesze się też, że jest na co czekać z utęsknieniem i niecierpliwością, bo omówione na ten ( 2016 rok) brzmią i wyglądają zachęcająco. Osobiście nie dostrzegam żadnych wad i negatywów, no dobrze może jedyną wadą jaka mi się rzuciła w oczy/ uszy jest właśnie ich brak? :). Dzięki jeszcze raz serdeczne za podcast!
    Dla zainteresowanych podaje link do strony gdzie możemy znaleźć stream z nadchodzącego undead assault.
    http://manuelcortez.net/game.
    Pozdrawiam serdecznie

  • mojsior pisze:

    co do platform w bk3 to czasami zmiania się kolejność pokazywania wartości czasem najpierw odczytywana jest wysokość a potem położenie a niekiedy się to odwraca, uważam, że platforming jest tutaj bardzo klarowny i nie powinno być z nim problemu.

    • słuchacz pisze:

      Korzystając z kamery słyszałem 2 dźwięki, taki bardzo cieniutki, takie plumkanie i drógi, niższy.
      Jak się domyślam ten niższy to dźwięk platformy.
      Nie bardzo rozumiem, czy trzeba na nie wskakiwać z rozbiegu.
      Raz tak mi się udało dostać na jakąś przypadkową platformę.
      Zorientowałem się, gdy usłyszałem echo kroków.
      Byłem na pozycji 3 0, ale tylko echo kroków było sygnałem, że coś jest nie tak.
      Tylko, że jak tam nie wskakiwałem z rozbiegu, to będąc na 3 0 nie było echa kroków.
      Miałem podobny problem w chyba 1.3 po wzięciu liny nie mogłem sie wydostać skacząc w lewo.
      Pomysł może nie był zbyt ambitny, ale zadziałał.
      poszedłem na sam koniec planszy w prawo i skakałem w lewo cały czas i ominąłem pozycje 81 0.
      Na dziedzińcu to nie zadziałało, wiec żelaznych kuleczek nie mam.
      Dobrze, że to nie jest konieczne.
      Gdzieś ktoś coś pisał o haku, czy jakimś przymocowaniu platwormy, które coś tam ułatwia, ale to pewnie jest dostępne w późniejszym etapie.
      Dziękuję i pozdrawiam.

      • Dawid Pieper pisze:

        O którym poziomie dokładnie mowa? Bo nie do końca wiem. Hak jest dostępny po zabiciu bossa, o ile dobrze pamiętam, w stage 7. Pozdrawiam, DP

        • słuchacz pisze:

          hmm w 2.2 jest przycisk na pozycji 50 0.
          Gdy dochodze do 49 0 potem jest 0 50, enter niedziała, wiec pewnie trzeba wejść na 50 0, z jakiejś platformy.
          Na dziedzińcu w etapie pierwszym, przy próbie zebrania żelaznych kuleczek, rozumiem, że są zbyt wysoko, ale dlaczego jak chciałem się cofnąć, to był dzwiek ściany i nie można było zeskoczyć?
          Jakaś pułapka?
          Domyślam się, że to jest związane z platformingiem, ale nie bardzo rozumiem jak to działa, bo to nie są takie same jak w tutorialu, bo tych to nie trzeba kamerą szukać są chyba na tym samym poziomie.
          życzę miłej pracy bez przeszkód nad Ogniami Rewiny i szacun dla Lirina za voice acting.
          Jeśli bedzie tak samo dźwiękowo jak na trailerze, to ja dopiero teraz widzę, że wkładasz w to ogromną prace, dla kontrastu słuchałem oficjalnego gameplaya.
          To są 2 różne światy.
          Pewnie ten gameplay z jakiejś bety był.

          • Dawid Pieper pisze:

            HMM, 2-2.
            Nie, tam nie trzeba skakać.
            Chwilę, zaraz sam sobie przypomnę.
            OK, już widzę.
            Na 49-0 są drzwi.
            I tam jest ta lampa. Trzeba użyć liny i ją zniszczyć, wtedy wypadnie klucz. Trzeba go zebrać, iźć na 49-0 i dać enter.
            Platformy zaczynają się w stage 3.
            Co do Reviny, dzięki.
            Gameplay był z wersji beta nagrywanej w marcu. W ciągu tych dziewięciu miesięcy zmieniło się baaardzo dużo.
            Pozdrawiam,
            DP

  • Dawid Pieper pisze:

    O, widzę, że podcast już się pojawił. Dość szybko od nagrania.
    Co do premier, które się zapowiadają, też chyba najbardziej mnie Undeath Assault ciekawi. Byle tego projektu nie popsuli, bo gra może być świetna.
    Co do corocznego podsumowania. Lirin nie byłby sobą, gdyby takowego nie nagrał. A ja już czekam na tegoroczne premiery.
    Pozdrawiam,
    DP

  • pates pisze:

    a jak w bk3 przejść 4 2

    • Dawid Pieper pisze:

      Tam za pierwszymi drzwiami jest ekran. Musisz go włączyć i podać kod. Są trzy liczby: 3, 9, 27. Musisz zgadnąć, co jest wspólnego między nimi i jaka będzie następna w ciągu. Wpisać ją, wtedy się przyjmie kod. Wracasz do głównego holu, idziesz do drugich drzwi i przechodzisz level. O ile dobrze w każdym razie pamiętam.
      PZDR
      DP

  • pates pisze:

    mogę prosić linka do gry jeum na androida

  • pates pisze:

    do Dawida. Jaka jest właściwa liczba, bo ja niemogę sobie z tym poradzić.
    Ps. Prosiłbym o linka do gry blind weagend
    na androida czy jakoś tak.
    Ps2. Jak się piszę tą grę gdzie unosi się jetpackiem

  • pates pisze:

    dziękuję, oto chodziło. Ponawiam pytanie jak w bk3 przejść 4 2 jaką liczbę wpisać,?
    Ps. Wie ktoś, jak nazywa się gra gdzie wznosimy się jetpackiem?
    Ps2. Ma ktoś link do gry jeum w wersji angielskiej na androida?

    • słuchacz pisze:

      Hmm, witaj pates, z tego co zostało tu napisane jeśli te liczby to 3 9 i 27 to jedyne co przychodzi mi dogłowy to potęgi trójki, wiec kolejna w ciągu to pewnie 3 do czwartej.
      Trudno powiedzieć, bo jeszcze tam nie doszedłem.
      Ciekawe, czy instant translate już działa?
      Pewnie google znowu api zmieniło.

      • Dawid Pieper pisze:

        Dokładnie, ta liczba to 3**4=81. 🙂
        Co do Instant, niestety nie działa.
        PZDR
        DP

        • słuchacz pisze:

          No cuż, tak właśnie myślałem, że instant niedziała, sprawdzałem przed świętami i nie było nowej wersji dodatku, a mam rozwojową 4 0.
          Co do przycisku, to chodziło mi o ten, który znajduje się w kolejnym pomieszczeniu zaraz po tym, jak się wyłączyło te pułapki, żeby te przedmioty nie spadały z sufitu.
          Próbowałem do tego strzelać z plate launchera i musiałem się cofnąć do stage 1, żeby uzupełnić amunicję.
          Przydało się na bossa, bo to chyba działa tak, że jak po zdobyciu kolejnego lewelu się wróci i rozwali pudełka to jest wiecej tych płyt.

  • pates pisze:

    a jak przejść 6 1? I czy już jest jeum w wersji angielskiej na androida?

    • Dawid Pieper pisze:

      6-1 to poziom z samolotem, bardzo fajny.
      Musisz lecieć i strzałkami góra-dół odchylać się, by nie było turbulencji, tzn. żeby nie wył ten alarm.
      PZDR
      DP

      • słuchacz pisze:

        Okej, dziękuję, bo nie rozumiałem lokalizatora obiektu jak miałem tłumaczone total object 12 i switch 50, czyli jak rozumiem z sonara zkorzystałeś, bo zdobyłeś go później, a kamerą trzeba sprawdzać te luki i skakać?
        A ja zrozumiałem, że tam jest przycisk i 12 obiektów, teraz trochę będzie łatwiej.

  • pates pisze:

    do dawida. Błagam, tragedia, wyślij mi pełen save do bk3, przeszłem ją wczoraj całą noc siedziałem i przeszłem, i usunołem zapis. Proszę, daj mi go.
    Wyślij mi jeszcze spolszczonko do bk3.

  • guliwer pisze:

    W jedna noc przeszedłeś całe BK3? i na dodatek po tym skasowałeś zapis gry?

  • Piotrek2 pisze:

    Nie ma w Appstorze czegoś takiego jak Miindsight.

  • pates pisze:

    minsight.
    Kto da mi save

  • guliwer pisze:

    Jakiego Save byś chciał? po Przejściu Normala? Czy po przejściu Legend z coś około 15000levelem?

  • pates pisze:

    jeśli mogę, to oba.

  • pates pisze:

    Prosił bym o oba.

  • guliwer pisze:

    Więc zacznij grać. Po kilkudziesięciu godzinach na pewno będziesz miał save z normala, a po kilkuset godzinach z legend:) Uwierz że będziesz miał z tego owiele więcej frajdy niż wtedy gdy ktoś by Ci to podesłał.

  • pates pisze:

    jak masz proszę daj taki legendary, albo powiedz jak przejść 6 2, i jak zebrać bronie z 1 1

  • guliwer pisze:

    Na 6.2 musisz przelatywać nad albo pod turbulencjami. Jeśli kupiłeś tłumaczenie to komunikaty będziesz miał po angielsku, ja męczyłem się z tym jeszcze bez tłumaczenia po japońsku, więc trzeba nauczyć się liczebników po japońsku. W komunikacie podawane sa współrzędne turbulencji, więc np. 100 od 1 do 18, co oznacza że jak będziesz na „polu” 100 musisz przelecieć nad turbulencja, czyli musisz być powyżej 18.

  • pates pisze:

    tam męczę się z polem chyba 1300, jest tam taka trubulencja, że jestem na wysokości 27 i wgórę ani wdół się rozbijam

  • guliwer pisze:

    Pewnie chodzi Ci o turbulencje na 1550 i na 1600, leć na samym dole.

  • pates pisze:

    dzieki. a jak zebrac amunicje do plate launchera

  • pates pisze:

    tkwię na 6 3 jak to przejść

  • Dawid Pieper pisze:

    Pates, ehh.
    Musisz wylądować. Dajesz L, by oznaczyć miejsce. Kiedy dojdziesz do tego miejsca, o tym poinformuje dźwięk, po prostu daj strzałkę w dół.
    I naucz się czytać. To akurat jest przecież przetłumaczone!
    Pozdrawiam,
    DP

  • pates pisze:

    daj mi to spolszczonko do bk3

  • Dawid Pieper pisze:

    @pates Nie jest gotowe. Jest mniej przetłumaczone, niż myślisz. Z kilkoma osobami nad nim pracuję, ale jeszcze długo to nam zajmie.
    Ale, jaki problem korzystać z angielskiego. Rozumiem, że ktoś nie zna tego języka zbyt dobrze, żeby nie ogarniać fabuły. Ale sterowanie… Ja przechodziłem samolot po japońsku i mi się też udało.
    Pozdrawiam,
    DP

  • pates pisze:

    proszę, wyślij to co maasz. A mogę pomóc? I powiedz wgl co zrobić w 6 3.

  • pates pisze:

    co zrobiłeś

  • pates pisze:

    Przegrywam na 6 4 coś mnie tam zabija tam gdzie jest ta ściana.

  • guliwer pisze:

    Myśle że nic Cię tam nie zabija tylko sam siebie zabijasz bo spadasz ze zbyt dużej wysokości, sprawdzaj kamera gdzie jest bezpiecznie zeskoczyć w dół.

  • guliwer pisze:

    Tym razem ja mam problem. Może ktoś podpowie. Grałem w bk3 na stacjonarce w domu wszystko było dobrze, musiałem wyjechać na jakiś czas. Skopiowałem cały katalog na pendrive następnie na laptopa. Niestety gra nie chce się odpalić, tak samo jak chce zaktualizować wersje bodaj 1.51 która miałem na tym lapku to się zawiesza. Nie mam kompletnie pomysłu czego to może być wina.

  • pates pisze:

    to proste. Skopiuj tylko savea i zainstaluj grę na penie.

  • pates pisze:

    jak przejść 7 1

  • pates pisze:

    jak przejść 7 2

  • pates pisze:

    niemogę przejść 8 4. Bo ten drógi stworek jest na wysokości 6 a ja niewiem co zrobić

  • Damian pisze:

    Hej, super podcast oby ta tradycja się utrzymała. Mam pytanie, wie ktoś może co z drugą częścią Serca zimy? Ucichło to totalnie i co? Pytanie 2. Grał ktoś może w gierkę Psychostrike? Jak wrażenia? Pozdrowionka.

  • Dawid Pieper pisze:

    Oto wiadomość, jaką twórca Undeath Assault: Manuel Cortes, wysłał do testerów.I have decided to discontinue this project. There are some issues that I’m not able to fix, and I have taken this desition. I don’t know how to code for audiogames, and sometimes it drives me crazy. So, till I decide to continue, I’ll stop of writing code for that project. Thank you guys for your interest.
    W skrócie: gra porzucona niestety.
    Pozdrawiam,
    DP

  • Damian pisze:

    Kurczę szkoda, bo naprawdę super się zapowiadała.

  • pates pisze:

    jak w bk3 przjeść to 8 4

  • Damian pisze:

    Sciągnąłem sobie tą gierkę Angelgift, ale nie wiem jak te czary o których wspominał Tomek używać. Wie ktoś to może?

  • pates pisze:

    readme

  • lechita pisze:

    Siemanko tu lechita dzięki do lirina za to że coś się dzieje o grach audio roche szkoda że nie będzie serca zimy. a co z ftym audiogamehabem podobno miało to być w tamtym roku pozdro dla wszystkich bo ja doceniam ciężką prace i mam wszystkie podcasty lirina o grach audio

  • pates pisze:

    Witam! Proszę o pomoc w bokurano daiboukenn3 niemogę przejść 9 2. Co robić z tymi ekranami?

  • pates pisze:

    jak przejść 9 3

  • Meiffert pisze:

    gra undead assault jest, info wiecej na forum audiogames.net

  • MeiffertMeiffert pisze:

    bete opublikował twórca w 2 dni temu. gra narazie jest betą, ma dużo błędów, jest bardziej do testowania. Zapowiada sieciekawie. Link wklejam ponizej.
    http://undead-assault.com/download.php

  • matius pisze:

    Siema. Jak przejść 25.1 w bokurano, po aktualizacji na 1.83? Wcześniej rozwalałem dziurki od klucza i potem kotem ściane i potem obraski kwadracik drzwi przeciwnicy i po problemie. A teraz ich nie da się zniszczyć. Jeszcze jakiś czas temu przed aktualizacją zaczołem się zastanawiać jak właśnie przejść ten etap bez uciekania się do kodów w postaci przywoływania kota skrutem k.n.o wciskane razem

  • matiusmatius pisze:

    Czy komuś udało się zniszczyć magic ball? Mi tak, ale ciekawi mnie, czy komuś również.

  • krzych pisze:

    Cześć,
    Ciekaw jestem czy technicznie jest możliwe stworzenie moda, który udźwiękowił by World of tanks czy pozostałe produkcje Worgaming Games. Super by było zagrać w wojnę czołgów, samolotów i okrętów…

Skomentuj krzych Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Wszystkie nagrania publikowane w serwisie www.tyflopodcast.net są dostępne na licencji CreativeCommons - Uznanie autorstwa 3.0 Polska.
Oznacza to, iż nagrania te można publikować bądź rozpowszechniać w całości lub we fragmentach na dowolnym nośniku oraz tworzyć na jego podstawie utwory Zależne, pod jedynym warunkiem podania autora oraz wyraźnego oznaczenia sposobu i zakresu modyfikacji.
Przekaż nam swoje 1,5% podatku 1,5 procent Logo FIRR Logo PFRON Logo Tyfloswiat.pl

Czym jest Tyflopodcast?

Tyflopodcast to zbiór instrukcji oraz poradników dla niewidomych lub słabowidzących użytkowników komputerów o zróżnicowanej wiedzy technicznej.

Prezentowane na tej stronie pomoce dźwiękowe wyjaśniają zarówno podstawowe problemy, jak metody ułatwienia sobie pracy poprzez korzystanie z dobrodziejstw nowoczesnych technologii. Oprócz tego, Tyflopodcast prezentuje nowinki ze świata tyfloinformatyki w formie dźwiękowych prezentacji nowoczesnych urządzeń i programów. Wiele z nich dopiero znajduje sobie miejsce na polskim rynku.

Zapraszamy do słuchania przygotowywanych przez nas audycji i życzymy dobrego odbioru!

Tematyka

Pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych